пʼятниця, 21 жовтня 2022 р.

Стратегія розвитку комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Веселка» Маловисківської міської ради на 2022 - 2027 роки

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

СХВАЛЕНО

Директор КЗДО (ясла-садок)

педагогічною радою

«Веселка»

 

___________Л.А.Медведенко

 

протокол від 01.11.2022 № 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стратегія розвитку

 

комунального закладу дошкільної освіти

(ясла-садок) «Веселка»

Маловисківської міської ради

 

на 2022 - 2027 роки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

1.Паспорт Стратегії  розвитку                                                         ______

1.1 Нормативно-правова база               

1.2 Розробники Програми 

1.3 Мета 

1.4.Завдання

1.5 Ресурсне забезпечення Програми

  ІІ.Інформаційно-аналітична довідка  про діяльність комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Веселка» Маловисківської  міської ради

            

ІІІ.Компоненти   внутрішньої системи забезпечення якості

освітньої діяльності та якості освіти закладу:

 

 ІV. Шляхи реалізації стратегії розвитку

 

4.1Формування іміджу сучасного закладу освіти

  4.1.1 Освітнє середовище забезпечує комфортні та

безпечні умови навчання та праці

 

 

4.1.2 Освітнє середовище закладу освіти вільне від будь-яких форм насильства та дискримінації

 

 

4.1.3  Інклюзивне, розвивальне та мотивуюче до навчання освітнє середовище

 

4.2 Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти

 

4.3.Система педагогічної діяльності

 

Кадрове забезпечення закладу освіти

 

 

 

4.3.1 Постійне підвищення рівня професійної компетентності

 

та майстерності педагогічних працівників

 

 

 

4.4 Система управлінської діяльності    стратегія і планування в ЗДО

 

 

 

Вступ

 

Стратегія розвитку дошкільного навчального закладу визначає основні напрями, пріоритети, завдання та їх реалізацію засобами кадрової, соціальної політики, управлінням і фінансуванням, структурними і змістовними змінами в розвитку навчальної системи ЗДО.

Розвиток закладу дошкільної освіти в умовах реалізації нової державної освітньої політики, основними орієнтирами якої є:

·         створення умов для збереження, зміцнення здоров’я вихованців

·         становлення відкритої, гнучкої і доступної системи освіти

·         недостатня готовність і включеність батьків в управління якістю освіти дітей через суспільно – державні форми управління

·         необхідність інтенсифікації педагогічної праці, підвищення її якості та результативності щодо застосування сучасних освітніх технологій

·         необхідність створення сфери додаткових освітніх послуг

·         створення в дитячому садку системи інтеграційної освіти, що реалізує право кожної дитини на якісну та доступну освіту

·         підвищення якості освіти в ЗДО через впровадження сучасних педагогічних технологій, в тому числі інформаційно-комунікаційних

 

 

Планування розвитку навчальної системи закладу дошкільної освіти до 2028 року зумовлено необхідністю кардинальних змін, спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності закладу освіти, вирішення стратегічних завдань, що стоять перед колективом закладу в нових економічних і соціокультурних умовах.

 

Дошкільна освіта – це стратегічний ресурс для всебічного розвитку дитини та забезпечення її національних інтересів, а також зміцнення авторитету та іміджу закладу, де створені умови для самореалізації кожної особистості.

 

Враховуючи основні положення Національної доктрини розвитку освіти, увага педагогів все більш фокусується на створенні моделі дошкільного навчального закладу, як відкритої цілеспрямованої соціальної системи, яка використовує в своїй діяльності загальні закономірності сучасного менеджменту. Як зазначено в Концепції Державної цільової програми розвитку дошкільної освіти, основним завданням дошкільної освіти є збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини, виховання любові до Батьківщини, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій та звичаїв, свідомого ставлення до себе, оточення та навколишнього природного середовища, формування особистості дитини. Сьогодні увага педагогів направлена на створення нової моделі дошкільного навчального закладу, який використовує в своїй діяльності загальні закономірності сучасного менеджменту, на оновлення навчальної бази установи. Новий контекст дошкільної освіти змушує педагогів змінювати свою роль у реалізації освітніх програм, педагог має активізувати процеси самовиховання та саморозвитку, ознайомлюватися з новими ідеями, оволодівати новими освітніми технологіями, співпрацювати з батьками своїх вихованців. Тому стає актуальним визначення стратегічних пріоритетів розвитку закладу та шляхів їхньої реалізації.

На сучасному етапі плідна співпраця усіх учасників навчально-виховного процесу набуває найактуальнішого змісту, насамперед по створенню та оптимізації гармонійного розвивального середовища для дорослих і дітей. Стратегія забезпечення якості освітньої діяльності закладу дошкільної освіти визначає стратегічні пріоритети розвитку установи, започатковує організаційні шляхи реалізації, обґрунтовує ресурсні потреби. Вона скеровує учасників освітнього процесу до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, суспільства та держави на засадах європейських вимірів якості освіти.                              Програма спрямована у площину цінностей особистісного розвитку, варіативності і відкритості закладу дошкільної освіти, зумовлює модернізацію факторів, від яких залежить якість освітнього процесу, зміст, методи, форми навчання і виховання, система контролю і оцінювання, управлінські рішення, взаємовідповідальність учасників освітнього процесу.

Стратегія  містить комплекс методичних, матеріально-технічних, управлінських проектів із визначенням шляхів їх реалізації та джерел фінансування. У ній максимально враховано суспільні потреби батьків щодо рівня освіти, розвиток науково-інформаційних технологій, досягнення в галузі педагогічних новацій. Програма розвитку закладу дошкільної освіти  на 2022 – 2027 роки покликана суттєво покращити матеріально-технічне забезпечення закладу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Паспорт Стратегії  розвитку

Підставою  для розробки програми є необхідність удосконалення змісту діяльності навчального закладу.

1.1 Нормативно-правова база

–  Конституція України;

–  Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року;                 – Закони України:

*  «Про освіту»,

*   «Про дошкільну освіту».

*  «Про охорону дитинства»;

* «Про захист персональних даних».

– Розпорядження Кабінету Міністрів України:

* від 27.08.2010 № 1721-р «Про схвалення Концепції Державної цільової програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року»; ·

– Накази Міністерства освіти і науки України:

* від 13.09. 2010 № 868 «Про виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 785»;

* від 01.10.2010 № 912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивної освіти».

* від 11.10.2017р. лист № 119-249 «Щодо організації взаємодії ЗДО з батьками вихованців».

* від 19.04.2018р. лист № 1\9-249 «Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти»

1.2 Розробники Програми  Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Веселка» Маловисківської міської ради

Авторський колектив директор КЗДО (ясла-садок)«Веселка» –  Медведенко Л.А.

вихователь-методист  Федорова Г.І.

Учасники програми Трудовий колектив дошкільного навчального закладу, громадські організації та сім’ї вихованців закладу.

1.3 Мета Створити сучасний освітній простір у закладі, що забезпечить потреби дітей у якісній освіті та потреби педагогів у розвитку власної професійної компетентності.

 

1.4.Завдання

– створити умови для формування здоров’я збережувального середовища в навчальному закладі;

– здійснення особистісно-орієнтованого підходу у становленні цілісної особистості дошкільника;

–  забезпечити якісне управління освітнім процесом та системне підвищення якості дошкільної освіти на інноваційній основі;

– розвиток профільного спрямування закладу;

– створити належні умови для функціонування освітнього закладу, який забезпечує розвиток, виховання і навчання дитини, реалізацію інтелектуальних, культурних, творчих можливостей дошкільників шляхом впровадження інноваційних технологій, альтернативних методик;

– оптимізувати роботу з батьками та громадськістю.

 Терміни реалізації  2022 -2027 рр

 

1.5 Ресурсне забезпечення Програми

Розробка та реалізація механізмів залучення додаткових фінансових та матеріальних ресурсів з метою удосконалення матеріально-технічної та методичної бази закладу; підвищення ефективності надання освітніх послуг, формування іміджу закладу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.Інформаційно-аналітична довідка  про діяльність комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Веселка» Маловисківської  міської ради»

 

 

Діяльність закладу дошкільної освіти спрямована на забезпечення якісної і доступної освіти, гармонійного та різнобічного розвитку дитини дошкільного віку, створення в умовах закладу розвивального життєвого простору для формування життєвих компетенцій вихованців відповідно до Базового компонента дошкільної освіти та програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина».

Заклад дошкільної освіти   побудований в тихому мальовничому куточку м. Мала Виска,  вул. Шевченка, 7- Б і розрахований на 6  груп, Проектна потужність закладу – 114 дітей.

. У дошкільному навчальному закладі функціонують:  кабінет директора, методичний кабінет, музична зала, медичний кабінет,-  фізіотерапевтичний кабінет,  харчоблок,  пральня.Загальна площа земельної ділянки 0,5915 кв.м (обладнано  6  дитячих майданчиків, фізкультурний майданчик, в наявності «міні – город» , міні футбольне поле , .Площа групових приміщень становить 820 кв.м.

Штатний розпис відповідає вимогам типового.

В закладі працює –  16 педагогічних працівників,

  16  обслуговуючого персоналу .

 Мова навчання – українська

У ЗДО створені сприятливі умови для формування життєвої компетентності дошкільників.

Головною метою ЗДО є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, створення сприятливих умов для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, для її фізичного, розумового і духовного розвитку, формування її життєвої компетентності.

Діяльність колективу ЗДО спрямовується на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

·         збереження та зміцнення фізичного й психічного здоров’я дітей;

·         формування всебічно розвиненої особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів дітей;

·         забезпечення готовності продовжувати освіту;

·         корекцію відхилень та вад фізичного та мовного розвитку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ.Компоненти   внутрішньої системи забезпечення якості

освітньої діяльності та якості освіти закладу:

 

Для виконання завдань, визначених стратегією розвитку, визначено чотири основних напрямів розвитку, що відображені у розділах:

 

1.     Формування іміджу сучасного закладу освіти:

 

-                 комфорт та безпечні умови;

-                 освітнє середовище закладу освіти вільне від будь-яких форм насильства та дискримінації;

-                 розвивальне та мотивуюче до навчання освітнє середовище.

2.   Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти:

 

-                 моніторинг

 

3.   Система педагогічної діяльності:

 

-               кадрове забезпечення закладу освіти;

-                 підвищення рівня компетенції

 

4.   Система управлінської діяльності:

 

-                 стратегія і планування в ЗДО

 

Фінансово-економічне та ресурсне забезпечення програми:

 

-       бюджетне фінансування:

 

-       позабюджетне фінансування;

 

-       цільові кошти.

 

Очікувані результати:

 

 

ü   раціональне використання інноваційних педагогічних технологій, методик, програм, розробка власних педагогічних технологій, що сприятимуть підвищенню якості знань дошкільників;

ü   підвищення рівня фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі;

ü   систематичне включення ІКТ в освітній процес ЗДО;

ü   модернізація матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти;

ü   активна участь громадськості та батьків у формування освітнього простору ЗДО;

ü   формування у дошкільників вмінь та навичок, необхідних для продовження освіти в школі;

ü   ціннісне ставлення дошкільників до природи, культури, соціуму, високий рівень морально-духовного розвитку;

ü   сформованість свідомого ставлення дітей до власного здоров’я як

ü   підвищення рівня професійної підготовки педагогічних працівників, зміна якісного складу за освітою та за кваліфікаційними категоріями;

 


                                        ІV. Шляхи реалізації стратегії розвитку

 

4.1Формування іміджу сучасного закладу освіти

 

    4.1.1 Освітнє середовище забезпечує комфортні та безпечні умови навчання та праці

 

-    зробити дизайн освітнього середовища закладу освіти функціональним, який дозволяє максимально ефективно використовувати приміщення та територію закладу в освітньому процесі;

 

-           створювати безпечні умови для перебування вихованців та працівників в закладі дошкільної освіти;

 

-   проводити роботу щодо профілактики та запобіганню дитячого травматизму;

-   навчати дітей правилам та нормам безпечної поведінки у довкіллі;

-   дотримуватись вимог санітарно-гігієнічних правил і норм;

-  створювати умови для здорового харчування;

 

-        створювати умови для безпечного використання мережі Інтернет.

№ з/п

 

Зміст заходів

Термін

 

 

 

 

виконання

Виконавець

1.1.

Забезпечити належні санітарно-гігієнічні умови в закладі

2022-2027

Педагогічні

 

освіти  для  догляду,  виховання,  навчання  та  розвитку

 

працівники

 

дітей

 

 

 

1.2.

Забезпечити розробку і виконання закладом освіти

2022-2027

Директор

 

комплекс заходів з охорони праці та правил безпеки.

 

 

1.3.

Проводити

навчання  працівників  з  охорони  праці  та

2022-2027

Методист, завідувач

 

безпеки  життєдіяльності  відповідальних  з  технічний

 

 господарством

 

стан,  безпечну  та  економічну  експлуатацію  теплового

 

 

 

господарства

 

 

1.4.

Щорічно  проводити  перевірку  захисного  заземлення,

2022-2027

Завідувач

 

опору ізоляції, засобів індивідуального захисту

 

 господарством

 

 

 

1.5.

Встановити  в приміщеннях ЗДО протипожежну

2022-2027

Завідувач

 

сигналізацію.

 

 

 господарством

1.6.

Щорічно   проводити   повірку,   перезарядку   засобів

2022-2027

Завідувач

 

пожежогасіння.

 

 господарством

1.7.

Здійснювати санітарно-технічну розчистку

2022-2027

Завідувач

 

зелених насаджень та зрізування аварійних дерев

 

 

 господарством

1.8.

Проводити профілактичні бесіди з безпеки

2022-2027

Завідувач

 

життєдіяльності.

 

 

 господарством

1.9.

Проводити атестацію робочих місць за умовами

2022-2027

Відповідальні особи

 

праці (1 раз на п’ять років)

 

 

1.10.

Забезпечити проведення планових медичних

2022-2027

Сестра медична

 

профілактичних оглядів працівників закладу.

 

старша

1.11.

Проводити

2022-2027

 

Вихователь -

 

життєдіяльності та безпеки дитини

2022-2027

методист

1.12.

Працювати

2022-2027

 

Всі учасники

 

середовища в закладі дошкільної освіти.

2022-2027

освітнього процесу

 


4.1.2 Освітнє середовище закладу освіти вільне від будь-яких форм насильства та дискримінації

 

Мета:

 

Створення психологічно-комфортного середовища для вихованців, їхніх батьків та педагогічних працівників та організовувати освітній процес на принципах партнерства, взаємодії та недискримінації.

 

Зміст заходів

Термін

 

з/п

 

виконання

Виконавець

2.1.

Оприлюднювати правила поведінки учасників освітнього процесу,

 

2022-2027

Всі учасники

 

що забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності,

 

освітнього

 

прав і свобод людини

 

процесу

2.2.

Організовувати  роботу психологічної служби, у тому числі для

 

2022-2027

Психолог ЗДО

 

психологічного супроводу учасників освітнього процесу, які

 

 

 

вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу,

 

 

 

іншого насильства

 

 

2.3.

Взаємодіяти з органами та службами щодо захисту прав дітей,

 

2022-2027

Директор,

 

правоохоронними органами, у тому числі залучає їх до заходів із

 

вихователь -

 

запобігання булінгу, іншому насильству

 

методист

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1.3  Інклюзивне, розвивальне та мотивуюче до навчання освітнє середовище

 Мета:

-       забезпечення доступності здобуття дошкільної освіти;

-   забезпечення підготовки дітей до подальшого успішного навчання в школі;

 

-   збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дітей з раннього віку;

 

-       формування свідомого ставлення до власного здоров’я;

-  урізноманітнення форм спільної роботи з батьками.

 

№ з/п

 

Зміст заходів

 

Термін

 

 

 

 

 

 

 

виконання

Виконавець

1.1.

Забезпечувати   реалізацію   Закону   України   «Про

дошкільну освіту» у частині забезпечення обов’язковості  здобуття дошкільної освіти  дітьми

п’ятирічного віку.  Здійснювати зарахування дітей до

закладу  освіти   відповідно   до   «Загальнодержавної

електронної реєстрації дітей».

 

Всі учасники

 

 

освітнього процесу

 

2022-2027

 

 

 

 

 

 

 

1.2.

Створити належні умови для обов’язкового здобуття

 

Директор,

 

дітьми 5-річного віку дошкільної освіти.

2022-2027

завідувач

 

 

 

 

 

 

 

господарством

1.3.

Забезпечувати  системну  організаційно-методичну  та роз’яснювальну   роботу   серед   працівників   щодо забезпечення  права  на  освіту  дітям  з  особливими потребами.

 

Директор , вихователь

 

2022-2027

– методист,

 

 

педагогічні

 

 

працівники

1.4.

Впровадження  інклюзивної  освіти  в  заклад  освіти.

 

Всі учасники

 

Розвивати зв’язок з родинами вихованців з особливими освітніми потребами, залучати їх до команди фахівців з  розроблення  індивідуальної програми  розвитку  та іншої необхідної підтримки під час навчання

2022-2027

освітнього процесу

 

 

 


 

.

 

 

 

 

 

1.5.

Підтримувати    зв’язки    з    інклюзивно-ресурсним

2022-2027

Директор, вихователь

 

центром,  залучаючи  його  фахівців  до  розроблення

 

– методист,

 

індивідуальних   програм   розвитку,   консультацій

 

педагогічні

 

педагогів  закладу  для  надання  якісного  психолого-

 

працівники

 

педагогічного супроводу учнів в освітньому процесі.

 

 

1.6.

Забезпечити  умови  ефективної  реалізації  Базового

компоненту дошкільної освіти

2022-2027

Всі учасники

 

 

освітнього процесу

1.7.

Впроваджувати   в   освітній   процес   інноваційні

педагогічні та інформаційно-комунікаційні технології.

 

Педагогічні

 

2022-2027

працівники

1.8.

Впроваджувати в педагогічний процес

 здоров’язберігаючі    технології    соціально-оздоровчі

проекти.

 

Педагогічні

 

2022-2027

працівники

 

 

 

1.9.

Забезпечувати

належний

стан

медичного

2022-2027

Педагогічні

 

обслуговування дітей.

 

 

 

 

 

працівники

1.10.

Оновити систему оздоровчих заходів, які проводяться

2022-2027

Директор

 

в умовах ЗДО

 

 

 

 

 

 

 

1.11.

Забезпечувати раціональне, збалансоване харчування

дітей   в   дошкільному   закладі   з   дотриманням

натуральних норм харчування та врахування віку та

типу груп.

 

Директор, сестра

 

2022-2027

медична старша

 

 

 

 

 

 

1.12.

Здійснювати контроль за якістю харчування   та

медичного обслуговування дітей   різних вікових

категорій, відповідно до потреб розвитку.

 

Сестра медична

 

2022-2027

старша, працівники

 

 

харчоблоку

 

 

 

 

 

1.13.

Забезпечити харчування дітям пільгових категорій.

2022-2027

Директор , вихователь

 

 

 

- методист

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2 Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти

 

Мета:

 

Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти

 

№ з/п

Зміст заходів

Термін

 

 

 

виконання

Виконавець

1.1.

Здійснювати аналіз результатів і динаміки навчальних

 

2022-2027

Всі учасники

 

досягнень вихованців

 

освітнього процесу

1.2.

Оцінювати навчальні досягнення вихованців з метою

 

Всі учасники

 

виявлення творчих та обдарованих дітей

2022-2027

освітнього процесу


4.3.Система педагогічної діяльності

 

Кадрове забезпечення закладу освіти

 

Мета:

 

-       оптимізація кадрового забезпечення закладу дошкільної освіти;

 

-     оновлення змісту і форм професійної діяльності педагогічних працівників;

 

  підготовка та підтримка компетентного педагога

 

№ з/п

 

Зміст заходів

 

Термін

 

 

 

 

 

 

виконання

Виконавець

1.1.

Формувати  штат  закладу,  залучаючи  кваліфікованих

2022

Директор

 

педагогічних  та  інших  працівників  відповідно  до

 

 

 

штатного розпису та освітньої програми

 

 

 

1.2.

Забезпечити

100%

володіння

педагогічними

2022-2027

Директор, вихователь

 

працівниками

ЗДО

інноваційних

технологій   та

 

методист, практичний

 

впровадження їх навчально-виховний процес.

 

психолог, педагогічні

 

 

працівники

 

 

 

 

 

 

1.3.

Здійснювати

атестацію   педагогічних   працівників

 

Директор, вихователь

 

відповідно до Типового положення про атестацію.

2022-2027

методист, практичний

 

 

 

 

 

 

психолог, педагогічні

 

 

 

 

 

 

працівники

1.4.

Використовувати педагогічними працівниками

новітніх  освітніх  технологій  та  форм  організації

освітнього   процесу,   спрямовані   на   формування

ключових   компетенцій   і   наскрізних   умінь

вихованців відповідно до освітньої програми.

 

Директор, вихователь

 

2022-2027

методист, практичний

 

 

психолог, педагогічні

 

 

працівники

 

 

 

1.5.

Брати участь у конкурсах фахової майстерності серед

 

Директор, вихователь

 

педагогічних працівників навчальних закладів.

2022-2027

методист, практичний

 

 

 

 

 

 

психолог, педагогічні

 

 

 

 

 

 

працівники

1.7.

Забезпечувати

 

обов’язкове

проходження

 

Директор, вихователь

 

педагогічними

працівниками   закладу

курсової

2022-2027

методист, практичний

 

підготовки  у між  атестаційний  період  відповідно  до

 

психолог, педагогічні

 

перспективного плану.

 

 

працівники

1.8.

Мотивувати  працівників  до  якісної  роботи,  через

 

Директор, вихователь

 

систему  матеріального  та  морального  заохочення,  у

2022-2027

методист, практичний

 

тому числі педагогічних працівників до саморозвитку,

 

психолог, педагогічні

 

здійснення методичної ,інноваційної ,дослідно-

 

працівники

 

експериментальної роботи

 

 

 

-    

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3.1 Постійне підвищення рівня професійної компетентності

 

та майстерності педагогічних працівників

 

Мета:

 

- створення сприятливих умов для підвищення професійного рівня, педагогічної майстерності, творчої ініціативи та самовдосконалення педагогічних працівників;

 

-   надання методичної допомоги педагогічним працівникам щодо організації освітньої роботи з дошкільниками;

 

-   навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в закладі дошкільної освіти;

 

-        впровадження інноваційних методик, технологій, програм в практику роботи з метою забезпечення ефективності освітнього процесу

 

 

 

 

№ з/п

 

Зміст заходів

 

Термін

 

 

 

 

 

 

виконання

Виконавець

1.1.

Впроваджувати

систему

методичних

заходів,

 

2022-2027

Директор, вихователь

 

 

методист, практичний

 

спрямованих на розвиток професійної компетентності,

 

психолог, педагогічні

 

творчих можливостей педагогів.

 

 

працівники

1.2.

Створювати умови для систематичного поповнення та

 

2022-2027

Директор, вихователь

 

використання  педагогічними

працівниками

закладу

 

методист

 

методичного фонду літератури, методичних матеріалів,

 

 

 

інтернет-ресурсу.

 

 

 

 

 

1.3.

Залучати  педагогів  до  вивчення  та  впровадження

 

Директор, вихователь

 

інноваційних    педагогічних    технологій,   методик,

2022-2027

методист

 

програм.

 

 

 

 

 

1.4.

Забезпечувати  якісний  моніторинг  стану  освітньої

 

Всі учасники

 

діяльності педагогічних працівників.

 

2022-2027

освітнього процесу

1.5.

Постійно оновлювати відповідно до сучасних

 

Педагогічні

 

вимог навчально-методичне забезпечення

2022-2027

працівники

 

освітнього процесу.

 

 

 

 


 4.4 Система управлінської діяльності    стратегія і планування в ЗДО

 

Мета:

 

створити та підтримувати атмосферу довіри, інформаційної прозорості, конструктивної співпраці між учасниками освітнього процесу та громадою.

 

 

№ з/п

 

 

Зміст заходів

 

 

 

Термін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

виконання

Виконавець

1.1.

Здійснювати  річне  планування  та  відстеження  його

 

 

Директор,

 

результативності відповідно до стратегії розвитку та з

2022-2027

вихователь - методист

 

урахуванням освітньої програми закладу

 

 

 

 

1.2.

Щорічно здійснювати самооцінювання якості освітньої

 

 

Директор

 

діяльності

 

 

 

 

 

 

 

2022-2027

 

1.3.

Розподілити

обов’язки та повноваження між

 

 

Директор

 

адміністрацією   закладу   освіти   для   забезпечення

 

 

 

ефективного

управління

закладом

освіти

та

2022-2027

 

 

вдосконалення якості освітньої діяльності.

 

 

 

1.4.

Утримувати у належному стані будівлі,

приміщення,

2022-2027

Завідувач

 

обладнання закладу освіти

 

 

 

 

 

господарством

1.5.

Створити

у

закладі

систему

інформаційного

 

Директор

 

забезпечення

тому

числі

 

електронний

2022-2027

 

 

документообіг)  та  автоматизоване  середовище  для

 

 

 

роботи з даними.

 

 

 

 

 

 

 

1.6.

Сприяти   та   забезпечувати   необхідні   умови   для

 

 

 

 

діяльності

 

різноманітних

форм

 

громадського

2022-2027

Директор

 

самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

1.7.

Створити

умови    для    формування    відкритого

 

 

 

 

освітнього  середовища  через  залучення  учасників

2022-2027

 

 

освітнього   процесу   до   різноманітних   суспільно-

 

Директор

 

значущих  заходів  поза  межами  закладу:  фестивалі,

 

 

 

екскурсії, відвідування установ культури тощо.

 

 

 

1.8.

Створити

психологічно  комфортне

середовище

яке

 

 

 

 

забезпечує

 

конструктивне

спілкування   учасників

2022-2027

Директор

 

освітнього процесу та сприяє формуванню їх взаємної

 

 

 

довіри

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.9.

Оприлюднювати інформацію про свою діяльність на

2022-2027

 

Директор

 

відкритих загальнодоступних ресурсах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар